همه چیز در مورد التهاب دیسک کمری

همه چیز در مورد التهاب دیسک کمری
التهاب کمری ممکن است باعث درد پشتی شود. ضعف دیسک کمری، که باعث فشار از طریق اعصاب از طریق کانال نخاعی و تورم و التهاب دیسک می شود. این امر به دلیل شکستن بافت دیسک و التهاب دیسک کمری به علت آسیب ناگهانی یا استرس مزمن، به علت سنگین شدن یا چاقی، ایجاد می شود. التهاب دیسک یا فضای نخاعی بین نخاع، که اغلب ناشی از عفونت است، می تواند ستون فقرات کمری را ایجاد کند. التهاب و جابجایی دیسک کمری می تواند درد شدید و بیهوشی ایجاد کند.علل التهاب دیسک کمری

Image result for ‫توضیحات درباره التهاب دیسک کمری‬‎


علل التهاب ستون فقرات کمری و درد دیسک کمری عبارتند از: چاقی، حذف اشیاء سنگین از زمین، ناکافی بودن نشستن روی کف و صندلی، نامناسب بودن صندلی اتومبیل هنگام رانندگی، ایستادن ناکافی، خواب نامناسب ورزش شکست و ضعف ستون اسکلتی، خم شدن نادرست و سقوط، حوادث و سقوط، فعالیت بدنی بالا، ناهنجاری های مادرزادی، حاملگی، عفونت ها، سرطان ها، فشار روانی و عصبی می تواند باعث التهاب دیسک کمری و درد ناشی از دیسک های دور کمر شود. از آنجا که دیسک های بین مهره ها (گردن گردن 7، گردن 12، پشت، 5 پشت و استخوان های بیرونی) حدود 25 درصد ستون فقرات را تشکیل می دهند، و تنها اگر حرکات ما بین مهره ها امکان پذیر باشد به طوری که دیسکها سالم و قوی باشند که آنها باید در طول زندگی خود را به عنوان یک نتیجه از التهاب و آسیب دور کمر کار می کنند.



التهاب دیسک و درمان با اوزون
یکی از روش های درمان کمر درد، ازن است. در اینجا یک توضیح از این روش درمانی ارائه شده است. بهبود آسیب در بافت های بدن بستگی به وجود جریان خون در این بافت ها دارد. بافت های بدن برای بازسازی و بازگرداندن نیاز به ویتامین ها، مواد معدنی و اکسیژن نیاز به انتقال خون به این بافت ها دارند. اکسیژن مهم ترین ماده برای تعمیر بافت است. وجود تورم و التهاب در ناحیه آسیب دیده، جریان خون، اکسیژن و مواد مغذی را در این منطقه کاهش می دهد. عدم وجود اکسیژن باعث انباشت اسید لاکتیک می شود و منجر به درد می شود. در درمان با ازن، ازن، داروهای ضد التهابی و ویتامین ها در ناحیه آسیب دیده تزریق می شود. این روش به روش زیر عمل می کند: با استفاده از بی حسی موضعی، اعصاب خفه می شوند. عوامل ضد التهاب باعث کاهش درد، التهاب و التهاب می شود که موجب افزایش جریان خون می شود. با استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی، بافت ها تغذیه می شوند و بازسازی می شوند. ازن، که یک اکسیژن غیر فعال است، پس از تزریق، به بافت واکنش می دهد و اکسیژن را به منطقه آسیب می رساند. اثر درمان شروع می شود یک تا سه روز پس از تزریق و هر یک تا دو هفته تکرار می شود تا زمانی که به طور کامل بهبود یابد. فرایند بازیابی بسته به شدت آسیب متفاوت است، اما اکثر بیماران نیاز به سه تا پنج جلسه درمان دارند. بر خلاف سایر روش های تزریقی، تزریق ازن هیچ تاثیر جانبی برای بیماران ندارد و نتایج دائمی است. تحقیقات نشان داده است که میزان موفقیت در استفاده از آزوسوتراپی برای درمان دیسک های کمری کمری 95٪ است که در مجلات پزشکی بین المللی به چاپ رسیده است. برای اختلال کمری، ما می توانیم با استفاده از ازن درمانی عمل جراحی را انجام دهیم. این روش یک روز انجام می شود، پس بعد از آن هیچ ناراحتی به بیمار ایجاد نمی شود و بیماران می توانند فعالیت خود را برای 2 روز پس از درمان ادامه دهند. ازن درمان حجم دیسک ها را کاهش می دهد و فشار روی دیسک را کاهش می دهد. این روش همچنین دارای اثر حسی بر التهاب است که باعث کاهش درد و کمک به درمان دیسک کمری می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.